-Rubrik-

Det e lite komiskt, när jag kollar igenom bilder ser jag i mestadels sommarbilder. lite vinterbilder ere att men inte alls så många som jag vill.. man vill ju ha fina vinterbilder MED SNÖ, men de blir ju lite svårt när det aldrig kommer någon? men iallafall, så vill jag ha sommar när jag kollar på dom underbart härliga varma bilderna från sommras.. men får påminna mi själv med massa snowboard videos på youtube.com som tex denna som jag har fastnat vid:http://www.freeride.se/video/32914/
dör för den, han e så jävla snygg tror jag dör.. haha! nej men idag ska jag på konståknings uppvisning i ishallen kl1!! ska kolla på Tora! kom dit vetja det e fett värt! man får massa julkändsla o hela köret! ska iaf dit med nicolina sanna och eric(toras p-vän)
sen vet jag inte, fixa lite med julgodis med nicolina kanske? får se, hörs sen pusss

Kommentarer
Postat av: Gaute

Jeg er glad du koblet videoen min!

2011-12-17 @ 17:57:41
URL: http://happypro.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0