KAOS-på SATS

helt galet.. de hela började med att jag fick träna själv, utan lisa-latmask!
ne men jag drog själv, inget problem med det, inga alls! va "duktig" och gick på band 30 min=bra fettförbränning!(Y) sen 15 min crosstrainer. det e typ nya maskiner där nere, så tog en stund innan jag fick igång maskinerna;$ (-5min) sen när jag va klar gick jag sen när jag va halvvägs till bussen började jag rota efter mib lur-den fanns INGENSTANS! jag fick panik! all skräck som for i mitt huvud bla( mamma skulle ibte alls bli glad, alla sms som skulle skickas till folk, ringande till utlandet som skulle kosta skortan, osvosv) sen när jag fått både personal och medlemmar med mig att både ringa och leta som galningar.. hittade jag till slut min älskling-i inner fickan. gissa om jag blev glad! nu så e jag vrutalt jävla rädd om den. shit, får inte hända igen..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0