Löfte-inte platta håret

Jag har ett löfte med både mej själv och kompisar, -att inte platta håret, och ska börja med denna veckan! varför, joo för mitt hår går bara mer av för varje dag, det är så slitet att det är helt sjukt.. jag klipper det själv(topparna) klippte det senast för ca en månad sen..!? de e sjukt, och nu så är det lika slitet igen. så nu har jag bestämt mig att jag inte ska använda plattången nu på ett tag! klarade mej nästan hela höst lovet! (plattade det dock på fradagen när jag skulle ut) men endå! ganska lyckat.. de tkr jag iaf, hehe. men nu ska jag sova! skola imårrn.. så inte taggad... godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klipper det antagligen för lite, nä man klipper ska man klippa av mer än det som ser slitet ut, eftersom håret slits på insidan först och sedan syns det på utsidan, så ditt hår är antagligen fortfranfr slitet på insidan och sen syns det fort på utsidan efteråt. Så klipp lite mer nästa gång så blir det inte lika slitet och växer ut mycket fortare! ;)

2011-11-08 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0