Svar på tal!-BUS(BrunUtanSol)

Svar på tal, hur jag använder mig av: BUS ' Produkt: jag använder mej av brunutansol från Åhléns! Den är bäst, också billigast! (89kr)(tror jag) men jag gillar den, jag har också testat Dove osvosv, men gillar mer Åhléns. ' applicering: jag duschar och skrubbar hela kroppen i badkaret/duschen. Sen torkar mig och sen applicerar BUS. Var noga med att smörja in ordentligt och noggrant, det kan lätt bli fläckar! Händerna kan lätt bli oranga snabbt, men få inte panik, Så direkt när jag e klar så ”skrubbar” jag bort färgen på händerna, så blir dom inte oranga! ”skrubbar”=tvättar händerna väldigt noggrant med tvål. Hållbarhet: hållbarheten är olika från vad man har för ”sysselsättningar” den försvinner/blir fläckar lätt när du tex; badar(semester eller pool), tränar(svettas), duschar, osv. så du slipper fläckar ska du alltid när du duschar så skrubba lite lätt över hela kroppen, så slipper du fläckar och ojämnhet. ' Hur brun man vill ha: om man vill va neger(förlåt mitt uttryck) men om man vill va riktigt brun så ska man applicera varje kväll. Avsluta när du är nöjd över resultatet. Och sen upprepa var tredje kväll. Så håller du den bruna färgen på huden. Om inte, så använd varje dag. ' exempelbilder:

Kommentarer
Postat av: V

vad är det för hjärta ? :)

2011-11-08 @ 20:49:02
Postat av: nicole

det är ett ärr. jag hade tråkigt och började rista lite(gör det inte)

sen så blev det sådär, fast i nu läget så syns det inte.. det var ganska så fint faktist! :)

2011-11-08 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0