Förlåt.

förlåt att jag inte skrev något igår, och inget idag.. har haft fullt upp.. och jag vill inte säga vad det är.. men iallafall! idag så är det ju FREDAG! det är så himlans skönt med helg! äntligen! så idag efter skolan åkte jag, yuvia, johanna, sofia och julia till björne, han hade bakat massa bullar, mums! så där träffade vi lite folk och lyssnade på när musik esteterna spelade massa musik, tryckte bullar och drack saft! mysigt mysigt! sen så va vi tvungna att dra, för jag skulle på min ragga! yuvia ville kolla på och de fick hon såklart! och ojj vilken träningsverk jag har i mina ben.. GAAH! jädrans estet trappor... haha, men har ju skåp där, så vaaaaaaad ska jag göra! hahahha! men nu är jag iallafall hemma, men jag har inga nycklar så kommer inte in.. hej kom och hjälp mej! och hela familjen e bort bjudna... så de e bara att vänta... här i kyyyylan! hoppas ni får en rolig/kul/mysig (osvosv) fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0