Fredagskväll

hejsan bloggen!!
kom nyss hem ifrån stan, har dansat! ooh herre va det känns i rumpan,lår och rygg!! oogod! ska nog inte köra tre tuffa danspass dagarna efter varandra...
så jag kunde inte köra ut dansstegen riktigt ordentligt! vilket är synd!
jag skulle ju igentligen mysa med Yuvia (Tim, Bella och Emma) ikv, men jag fick då en välfdigt tidig tid eftersom att mamma vill att jag ska vara hemma lite.. så jag sket i det ... blir ju utgång imorgon, så det kommer ju bli kul!!
ha en bra fredag! puss!
'
'
'
'
Det var ett gäng profersonella dansare som dansade för oss i aulan i skolan idag (jag kommer inte ihåg va dom heter och tog heller inga bilder, vilket jag tängte, men jag var helt inne i dansen så jag tog aldrig tiden till det..)
dm va grymt bra, och jag blev så grymt taggad för dans! som tur va ju att jag skulle dansa ragga idag så min energi fick komma ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0