SATS och badhus

Dagen började med att jag missade bussen... missade den PRECIS! ååh jag blev så arg... när jag såg röven på bussen bara försvinna.. och där stod jag som ett fån med fetaste väskan,dunjacka och halsduk med andan i halsen.. förbannat gick jag hem igen för att ta nästa buss. när jag väl var i skolan så visste jag inte vart jag skulle ta vägen... visste att vi hade foto, men inte i vilken sal, så där sprang jag förvirrande runt på älvkullen. sen tillslut efter typ 10 min så hittade jag stället, och han blev inte så glad.. sen somnade jag nästan på teorin vi hade.. va dötrött...! jag och yuvia missade också gruppbilden som vi skulle ta.. sån jävla tabbe!! -.-
sen drog jag yuvia och tim till stan för att vi skulle käka med emil.. på bk.. haha! billigt och bra! sen skulle vi bada på idrotten... blöt i håret och greyer! efter skolan drog jag till SATS med mamma.. jag tränade lite crosstrainer i 40 min, sen maaaaat sen i nu läget då jag sitter med onepiecen ny duschad och ska precis sätta på en film! avslappnade slut på den stressande dagen tycker man ju... ska bli skönt!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-11 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0