Skolan

sitter i skolan och har sista lektionen, som är matte... ååh jag fattar verkligen ingenting...!
massa primtal hit o dit.. ja tror jag blir galen...! men iallafall så ska jag göra engelska glosorna idag, dom är svinsvåra så jag måste verkligen plugga på!
va hos doktorn idag med! jag e så rädd för sprutor.. och fick ett stick i fingret, jag skadade sjuk mycket.. men nu är det gjort! och jag e bara lite sjuk, förkyld tror jag! skönt!
imorse åkte jag Tim och Yuvia till skolan tidigare för att äta frukost! det va jätte mysigt och man fick gratis tuggemi(?) och lite godis! det är torsdag idag också! snart fredag! yessssss!
hörs sen puss!
haha! ser ut som en fisk på bilden! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0