Söndag

Hejsan ! jag har inte riktigt gått ur sängen än... så igentligen blir det ett godmorgon för mej, haha!
nee, men idag ska jag in till stan för att möta upp Yuvia och Timmii! för lite fika och något annat random som dom sa... 
men iallafall, igår va jag och tim och käkade pizza på city, det va lite mysigt, hihi.
snart är det en ny skolvecka också.. tänkte prova något nytt! ska äta godis/onyttigt bara 3 dagar i veckan! alltså fre,lör och en skoldag! inbillar mig själv på att det kommer att funka.. men jag vet endå att det inte kommer att hålla.. hahahahahah! jaja värt ett försök iaf!
hörs sen(lovar!)
bild från ett bildspel som vi gjorde i skolan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0