TACK FÖR IGÅR!

Tack alla som va med igår! och dom som jag träffade! hade jätte mysigt och trevligt! träffade oxå massa goosigt nytt folk! hahah lr inte nytt med sånna som jag inte känner så bra osv! men de va kul! 
hahah ojj så mkt svammel... hahah men vill bara säga att jag hade kul igår kväll, kom dock hem för sent eftersom bussjäveln va jävligt sen och seg! det tog EN timme att komma hem... HAHHAHA! förlåt MAMMA!! ska gottgöra dej, jag lovar! där har vi en andledning till varför jag inte bloggade igår eftersom det va sjukt stressigt! raggan,sprina till bussen,bussen va sen och seg, springa hem duscha och fixa iordningmej på tio min, springa till bussen osvosv, mycket stress! PUST! haha tur att Yuvia va med!!
men nu ska jag iväg in till stan med tim för att möta yuvia och hämta mina greyer som jag glömde ta med mej hem igår... hahah! aja, vi hörs sen! puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Hejsan, allt bra? :)

2011-09-24 @ 16:42:04
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: nicole

jaa allt är bra med mig vetu;)

2011-09-25 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0