The day

tjollahoppsan!
har jag inte kommit hem förrenns nu! jag har varit med Tim, Yuvia, Hojin och Jonte! kan tyvärr inte tala om vad vi gjorde för bus(hihi) och efter det så skulle vi med bussen, men den skulle komma så drygt så vi gick vidare! Jag och tim har ju en "100 saker att göra innan vi dör"-lista som vi har gjort som han och jag måste göra tillsammans! det är sjukt kul och idag så sprang vi över en rondell fullt med bilar och sen julade vi och rullade i rondellen, hahah lite smått roligt sådär! sen gick vi till busshållplatsen..och väntade... och väntade, den jävla bussen ville inte komma!
på tavlan stod det att den skulle komma om 4 min i säkert TIO MINUTER!! hahah ojj så arg tim blev! men oj så kul vi hade endå..
hahah ne nu ska jag slagga! hörs imorgon puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0