Tisdag den 13de

Godmorgon!
vaknade upp och frös ihjäl mej, och klockan som ringde, jag stängde av den, somna om. den ringde igen o jag stängde av den, och somnade om. och sådär höll jag på i ungefär 40 minuter.. och sen trodde jag att det va en timme kvar tills jag skulle gå upp o möta T, och jag som skulle skriva klart på Brevet.. fick lite småpanik! Och nu när jag kollade kl och fick se att jag skulle möta upp honom nu. Vilket jag insåg att jag va en hel timme förtidig... så nu har jag absolut inget o göra...
men iallafall, en bild på mej idag
Och mit outfit, jag orkade inte lägga ner mej så fick bli ett par jeans, fläta,halsduk och en vit tight tröja!
Puss

Kommentarer
Postat av: Conrad

Fin du! :)

2011-09-14 @ 01:05:53
Postat av: nicole

aww tack:)!

2011-09-14 @ 07:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0