Tisdag

Godmorgon!
förlåt för att jag inte bloggade något igår, men jag hann verkligen inte, efter skolan så stressade jag hem för att snabbt byta kläder sen åka dirrekt in till stan sen igen och möta upp Tim och Yuvia för lite bio! vi såg på friends whit benefits. den var lite små rolig! fniss
sen efter det drog vi till BK och käkade, ååh de va så länge sen! men iallafall så kom jag hem vid 11.. kunde ju blogga, men jag hade ingen ork till det.. haha! men idag på rörlig bild så har vi sista lektionen på oss för att rediskera filmen! den måste alltså vara klar idag! fast det kommer inte vi hinna!! vi har 175 klipp,vilket e ganska så mycket, för att ha en sån kort film. men jaja, på engelskan fick vi ta med oss godis också, för vi ska kolla på film.. hahha inga fel alls!
bild ifrån Söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0