Tuff dag

Idag har bloggandet varit uruselt verkligen...
FÖRLÅT!
men jag har massvis med förklaringar! först massa skolaskolaskoola!-.- sen massa private.. som tog upp någon timme.. sen direkt när jag kom hem så fick jag nästan slänga på mig andra kläder och kuta till bussen med nicolina för lite dans! den här terminen ska vi prova olika dans stilar osv(på streeten). så idag körde vi reggiton, vilket va väligt lik raggan, och väldigt rolig! har dock dansat reggiton förut, men allafall! sen nu har jag käkat och snart blir duschen! och förövrigt så har jag ont i halsen, i kroppen, huvudverk, ont i örat(örhänget/hålet) så det verker enda ner till armen och halsen;/ aah livet är inte lätt
Go'natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej nicole!

jag såg dig på stan igår pussandes på en kille, vem är han? kan inte du skirva om honom på bloggen? snälla? :D



älskar din blogg<3

2011-09-22 @ 10:31:42
Postat av: nicole

Hej Lisa!

jaa det gjorde jag, och det är mitt ex tyvärr! men självklart kan jag skriva om honom, om du vill det så gärna!:)



aww så goosig då! tack så mkt!!<3

2011-09-22 @ 14:22:09
Postat av: Lisa

okej!:D när dåå?:D

2011-09-25 @ 13:56:04
Postat av: nicole

när vill du att jag ska skriva om honom då?:)

2011-09-25 @ 13:59:21
Postat av: Lisa

så snart du kan!<3

2011-09-26 @ 19:09:15
Postat av: Lisa

är den där texten under runriken "sanningen" om honom?<3

2011-09-27 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0