Fuck School

Jävlaskoläckelhorbarn, hatar skolan, hatar att matten e så jävla fittigt svår! har inte fått reda på resultaten än, men jag kommer verligen inte klara proväcklet! svåraste jag gjort, jag svär. sen plus på det gick engelskan lika dåligt u fyfan! sen på det, fick jag fågelskit på min väska! min nya väska! HELVETE jag orkar inte!

annars? jo kom nyss hem har skrikit och skrivit av mig lite... så har legat i solen en stund och gnällt på mamma, så om det skulle va hennes fel, hahah sorry! hormoner?
jaja, annars ska jag tillbaka till skolan imorn och få dom jävla resultaten...!
hörs sen, hoppas ni haft en bättre dag än jag!


Kommentarer
Postat av: <3

Går säkert bra !!;)<3

2012-07-05 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0