Efter en slingning

gud va fult det var att skriva "slingning" men vad ska jag göra? jag slingade ju faktist håret.. det är just nu blött, så ni får bild imorgon efter skolan, eftersom jag inte kan blogga från min mobil!
har på känn att håret kommer att bli orange, det hoppas jag verkligen inte. Då tar jag fanimig självmord! hahaha nejdå.. men jag tog en dusch när jag endå var igång, så smörjer in mig nu och förbereder med en film, som vanligt, haha!



bjur på en gammal bild på mig och oliwer, älskar att ta smygbilder på folk som sover, hihi!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fixat naglarna igen???

Svar: det är en gammal bild:)
Nicole

2012-06-26 @ 22:23:37
Postat av: <3

Haha skön bild!!!

Svar: haha
Nicole

2012-06-26 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0