min lördag

Hallådär
Kom hem från en kort dagsrunda på stan med mamma, vaknade klockan 09.45 08.00 av att mamma skrek på mig att min bild har kommit i tidningen i stort format! och det var sant, den var grymt stor i tidningen.
Så nu är det bara vänta, är tydligen med i tävlingen på "finast midsommar bild" den är i NWT ska fota det sen så ni får se, utan att köpa tidningen!
innan shoppingen så spinnade(cyklade) vi en 45minutare, det kändes så jävla bra! 
ikväll blir det grill med finfina tjejor! 
hörs sen, puss!

bikinin(den hör inte ihop)
 

underdel


överdel


svart litte, finare på


bling


min kära storebror lucas som brytit benet, första dagen på Peace and love,
men han stanna endå kvar, idioten kommer hem ikväll.

Kommentarer
Postat av: <3

Hård!!

2012-06-30 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0