Min tisdag

Tisdag idag, en vecka sen jag började med sommar skolan. Då vi började jobba på riktigt.
Jag kom nyss hem och åt min lunch, glömde bestick så fick leva på äpple. det funka, men inget att rekomendera!
anton körde hem mig, så jävla skönt att han kan göra det, så slipper jag vänta på buss osv!

Ska städa igenom mitt rum nu så det blir fint, sen slinga håret funderar jag på, inte riktigt 100 än, men det lär ni märka!
hörde på radion att det en blixt har slått ner på Peace and Love och att 7 st hamnat på sjukhus, bra början.. eller vad tycker ni?
vi hörs sen puss!


tänkte fota outfiten men bilderna blev bara mörka.. så fick bli lite randombilder!


Ny bikini svart enkel med lite silver detaljer

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bikini!

Svar: tackar!
Nicole

2012-06-26 @ 17:01:18
Postat av: <3

Snygg tjej !!! <3

Svar: tackar!:)
Nicole

2012-06-26 @ 17:49:46
Postat av: Sanna

Hahhha jävlar va oflyt på Peace!!

Svar: men eller hur sanna, kul början liksom..
Nicole

2012-06-26 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0