Resultatet av färgningen 1,2,3

färgade från mörkbrunt till en ljusare färg för ungefär 1-2 månader sen. slingade även håret ennu ljusare igår kväll! här är resultatet, självklart ser färgen bättre ut irl än på bild. men här är på ett ungefär! 
ska nog slinga håret endast en gång till om ca 1-2 månader. för att nu är det randigt, vilket jag inte gillar. men när jag får sol på håret kommer det bli mer jämnt, så jag funderar faktist på att vara "blondare" året om, även på vintern.. får se eftersom jag alltid backar ur och färgar om håret till den mörkaste bruna nyansen jag hittar!


Kommentarer
Postat av: <3

Tycker de ser bra ut;)

Svar: tack så mycket, e ganska så nöjd
Nicole

2012-06-27 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0