HALLOWEEN kostymer hit och dit

Beställde nyss min halloween dräkt! Jag ska in till stan imorgon och köpa de grejerna som saknas! 
Så skönt att allt snart är klart, all stress jag haft inför den här j*vla dräkten. Ja, jag älskar halloween.
Älskar att få klä-ut mig! Hjälpa andra med kostymer osv! Nog ett bland det bästa jag vet! Borde bo i USA, inte i sverige! Hahahah

VAD SKA NI KLÄ UT ER TILL PÅ HALLOWEEN?


Jag som Törnrosa förra året (jag sydde klänningen själv, därför den är så ful, ahahah)


Yuvia lånade min Sailor moon dräkt. (mars)

Sailor moon (Mars), Törnrosa, Brandman tror jag haha, Mexikanare, indian? minns inte.


<3


Kommentarer
Postat av: sara

Cowboy (girl!)

2012-10-23 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0