10 saker ni inte visste om mig

1. Jag vill åka till rymden, vill se världen från en annan vinkel, ett annat perspektiv



2. Jag vill ta höft-piercing


3.Jag har designat hela mitt rum, och Stephan har byggt byggt möbler från mina ritningar och idéer. Ingen möbel, förutom sängen är köpt.

4.Jag älskar att bygga och måla (inte måla teckningar)

5. Jag är halvt amerikan, från min pappa.




6. Jag kan inte leva utan snowboard




7. Jag har bestämt mig vart tre av mina tatueringar ska va och sitta.

8. Jag har töjt mitt öra

9. Min högsta önskan är att det fanns sjöjungfruar, Jag tror på att det finns.


10. Det bästa jag vet är Disney filmer, gamla och nya









Kommentarer
Postat av: ebba

Mermaids<3

Svar: åh jag veeeeeeeeeet
Nicole

2012-09-15 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0